Підстави звернень щодо перетину кордону учаниками академічної та навчальної мобільності Програми ЄС Еразмус+ – оновлено
ÐÑазмÑÑ+ Ñ ÐÑогÑÐ°Ð¼Ð¾Ñ Ð¼ÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ ÐвÑопейÑÑкого СоÑÐ·Ñ Ð· ÑнÑими кÑаÑнами ÑвÑÑÑ Ñ ÑÑеÑÐ°Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ñа ÑпоÑÑÑ, Ñо Ð¼Ð°Ñ Ð½Ð° меÑÑ Ð¿ÑдÑÑÐ¸Ð¼ÐºÑ Ð¾ÑвÑÑнÑого, пÑоÑеÑÑйного Ñа оÑобиÑÑÑÑного ÑозвиÑÐºÑ Ð³ÑомадÑн ÐС Ñ Ð¿Ð¾Ð·Ð° його межами Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð²Ð½ÐµÑÐºÑ Ð´Ð¾ ÑÑÑйкого зÑоÑÑаннÑ, ÑкоÑÑÑ ÑобоÑÐ¸Ñ Ð¼ÑÑÑÑ Ñ ÑоÑÑалÑного згÑÑÑÑваннÑ, Ð´Ð»Ñ ÑозвиÑÐºÑ ÑнноваÑÑй Ñа поÑÐ¸Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ ÑденÑиÑноÑÑÑ Ñ Ð°ÐºÑивного гÑомадÑнÑÑва. ÐÑогÑама пÑдÑÑимÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑÑ Ð°ÐºÐ°Ð´ÐµÐ¼ÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ Ð² ÑÑеÑÑ Ð¾ÑвÑÑи Ñа молодÑ, пÑоÑкÑи Ñа паÑÑнеÑÑÑва, пÑоÑеÑÑÐ¹Ð½Ñ Ð¼ÐµÑÐµÐ¶Ñ Ñа вÑдкÑиÑÑ ÑеÑÑÑÑи. ÐаÑÑнеÑÑÑво базÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð²Ð¸Ð²ÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñ Ð¾Ð±Ð¼ÑÐ½Ñ ÑÑпÑÑним доÑвÑдом деÑжав-ÑленÑв ÐС й ÑнÑÐ¸Ñ ÐºÑаÑн ÑвÑÑÑ Ñа його адапÑованого впÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð² УкÑаÑнÑ. ÐеÑелÑк кÑаÑн-ÑÑаÑниÑÑ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ – за покликаннÑм.
ÐÑоÑкÑи ÐС ÐÑазмÑÑ+ здÑйÑнÑÑÑÑ Ð²Ð¿Ð»Ð¸Ð² на ÑозвиÑок ÑиÑÑем Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв оÑвÑÑи Ñа Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ ÑеÑез ÑозвиÑок лÑдÑÑкого капÑÑалÑ, впÑовадженнÑ, ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ ÑнноваÑÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ Ð¼ÐµÑодологÑй, ÑÐµÑ Ð½Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ñй Ñа ÑеÑÑÑÑÑв Ð´Ð»Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ, ÑоÑмалÑÐ½Ð¾Ñ Ñ Ð½ÐµÑоÑмалÑÐ½Ð¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÑозбÑдови ÑнноваÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ ÑнÑÑаÑÑÑÑкÑÑÑи ÑеÑез закÑпÑÐ²Ð»Ñ Ð¾Ð±Ð»Ð°Ð´Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ ÑоÑо. ÐÑÑÐ»Ñ Ð¿Ð¾ÑаÑÐºÑ Ð²Ñйни ÐС видÑлив бÑлÑÑе можливоÑÑей Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑдÑÑимки ÑкÑаÑнÑÑв Ñа УкÑаÑни.
СпÑвпÑаÑÑ Ð² Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ вÑдбÑваÑÑÑÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð Ð°Ð¼ÐºÐ¾Ð²Ð¾Ñ Ð£Ð³Ð¾Ð´Ð¸ мÑж УÑÑдом УкÑаÑни Ñа деÑжавами-Ñленами ÐС, ÑаÑиÑÑÐºÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¾Ñ ÐеÑÑ Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ñ Ð Ð°Ð´Ð¾Ñ Ð£ÐºÑаÑни Ñа ÑÑ Ð²Ð°Ð»ÐµÐ½Ð¾Ñ Ðаконом УкÑаÑни â 360-VI (360-17) вÑд 03.09.2008 Ñ., Ñа Ñ ÑнÑÑÑÑменÑом впÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð£Ð³Ð¾Ð´Ð¸ пÑо ÐÑоÑÑаÑÑÑ Ð¼Ñж УкÑаÑÐ½Ð¾Ñ Ñа ÐвÑопейÑÑким СоÑзом Ñ ÑÑеÑÑ Ð¾ÑвÑÑи, Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ñа ÑпоÑÑÑ Ð² Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ ÑнÑÑÑÑменÑÑ ÐС мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ â NDICI.
ÐÑдповÑдно до пÑавил ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ гÑанÑи надаÑÑÑÑÑ ÑеÑез конкÑÑÑи пÑоÑкÑÑв, ÑпÑÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð½Ð° академÑÑÐ½Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑнÑÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑÑнÑв, ÑÑÑденÑÑв Ñ Ð¿ÑаÑÑвникÑв закладÑв оÑвÑÑи, Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ñ Ð»Ñдей Ñа молодÑÐ¶Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑаÑÑвникÑв, а Ñакож ÑозвиÑок поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа пÑоÑеÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ (пÑоÑеÑÑйно-ÑÐµÑ Ð½ÑÑноÑ) Ñа ÑÐ°Ñ Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð¿ÐµÑедвиÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи (VET), алÑÑнÑи ÑнноваÑÑй Ñ ÑÑÑаÑегÑÑÐ½Ñ Ð¿Ð°ÑÑнеÑÑÑва, Ðан Ðоне, ÑпÑвпÑаÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¿ÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑеÑоÑм Ñа ÑозвиÑÐºÑ ÑнÑеÑнаÑÑоналÑзаÑÑÑ Ñ ÑÑеÑÐ°Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ñа ÑпоÑÑÑ.
ÐÐ¿Ð¸Ñ Ð²ÑÑÑ Ð²Ð¸Ð¿Ð°Ð´ÐºÑв мобÑлÑноÑÑÑ Ð² Ð¾Ð´Ð½Ð¾Ð¼Ñ ÑÐ°Ð¹Ð»Ñ Ð´Ð»Ñ Ð·ÑÑÑноÑÑÑ – за покликаннÑм ÑÑÑ.
ÐокÑема, мÑжнаÑодна академÑÑна Ñа навÑалÑна мобÑлÑнÑÑÑÑ Ð²ÑдбÑваÑÑÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ ÑÑлÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð³ÑÑп:
- пÑаÑÑвники закладÑв оÑвÑÑи: Ñ ÑоÑмаÑÑ ÑÑаÑÑÑ Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ð°Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв мобÑлÑноÑÑÑ Ñа ÑпÑвпÑаÑÑ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, ÑÐºÑ ÑÑÑко визнаÑенÑ, Ð·Ð°Ð¿Ð»Ð°Ð½Ð¾Ð²Ð°Ð½Ñ Ñ Ð¿Ð¾Ð³Ð¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ñ ÐС Ñа пеÑедбаÑаÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð²ÐµÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ ÑкÑаÑнÑÑкого Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñ Ð²Ð¿ÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑезÑлÑÑаÑÑв мобÑлÑноÑÑÑ. ÐÑÑлÑнÑÑÑÑ ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв вклÑÑаÑ: навÑалÑÐ½Ñ Ð²ÑзиÑи, ÑÑенÑнги, ÑемÑнаÑи, конÑеÑенÑÑÑ ÑоÑо або мобÑлÑнÑÑÑÑ Ð· меÑÐ¾Ñ ÑÑажÑваннÑ, Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ â макÑ. до 2 мÑÑÑÑÑв. ÐокÑменÑи: ÑпÑвпÑаÑÑ Ð²ÑдбÑваÑÑÑÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð¿Ð°ÑÑнеÑÑÑÐºÐ¸Ñ , мÑжÑнÑÑиÑÑÑÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ , гÑанÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ñгод. Ðалежно вÑд меÑи мобÑлÑноÑÑÑ ÑÑаÑник оÑÑимÑÑ Ð»Ð¸ÑÑ-запÑоÑеннÑ, наказ пÑо вÑдÑÑдженнÑ, Ñа/або ÑÐ³Ð¾Ð´Ñ Ð½Ð° мобÑлÑнÑÑÑÑ, ÑоÑо;
- ÑÑÑденÑи/ аÑпÑÑанÑи/ ÑÑÐ½Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв виÑÐ¾Ñ Ñа пÑоÑеÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ (пÑоÑеÑÑйно-ÑÐµÑ Ð½ÑÑноÑ) Ñ ÑÐ°Ñ Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð¿ÐµÑедвиÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи: Ñ ÑоÑмаÑÑ ÐºÑедиÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ: коÑоÑкоÑеÑмÑнового навÑаннÑ/ пÑакÑики â макÑ. до 12 мÑÑÑÑÑв. У Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ Ð½Ð° коÑоÑкий ÑеÑмÑн ÑÑÑденÑ/ аÑпÑÑанÑ/ ÑÑÐµÐ½Ñ Ð· УкÑаÑни заÑÐ°Ñ Ð¾Ð²ÑÑÑÑÑÑ Ð´Ð¾ ÑвÑопейÑÑкого Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ð½Ð° визнаÑений пеÑÑод Ð´Ð»Ñ Ð´ÐµÐ½Ð½Ð¾Ñ ÑоÑми навÑаннÑ/ пÑакÑики Ñ Ð·Ð°Ð»Ð¸ÑаÑÑÑÑÑ ÑÑÑденÑом/ аÑпÑÑанÑом / ÑÑнем ÑкÑаÑнÑÑкого Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ð¾ÑвÑÑи з ÑÐ¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð¾Ð±Ð¾Ð²âÑзкового повеÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ УкÑаÑни Ð´Ð»Ñ Ð·Ð°Ð²ÐµÑÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñа оÑÑÐ¸Ð¼Ð°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑменÑÑ Ð¿Ñо оÑвÑÑÑ Ñаме ÑкÑаÑнÑÑкого Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ð¾ÑвÑÑи. ÐокÑменÑи: ÑпÑвпÑаÑÑ Ð²ÑдбÑваÑÑÑÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð¿Ð°ÑÑнеÑÑÑÐºÐ¸Ñ , мÑжÑнÑÑиÑÑÑÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ Ñи ÑнÑÐ¸Ñ Ñгод. Ðалежно вÑд ÑÐ¸Ð¿Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ ÑÑаÑник оÑÑимÑÑ Ð»Ð¸ÑÑ Ð¿Ñо заÑÐ°Ñ ÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð¾ ÑвÑопейÑÑкого Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ð¾ÑвÑÑи (Acceptance/ Enrolment/ Invitation) за ÐÑогÑÐ°Ð¼Ð¾Ñ ÐÑазмÑÑ+, ÑÐ³Ð¾Ð´Ñ Ð½Ð° мобÑлÑнÑÑÑÑ, копÑÑ Ð½Ð°ÐºÐ°Ð·Ñ, Ñа/або лиÑÑ-номÑнаÑÑÑ Ð²Ñд Ñвого Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ð¾ÑвÑÑи;
- ÑÑÑденÑи 4 кÑÑÑÑ Ð±Ð°ÐºÐ°Ð»Ð°Ð²ÑаÑÑ Ñа випÑÑкники закладÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни: Ñ ÑоÑмаÑÑ ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½ÐµÐ²Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ: повного кÑÑÑÑ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð° ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼Ð°Ð³ÑÑÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑогÑÐ°Ð¼Ð°Ñ ÐÑазмÑÑ ÐÑндÑÑ â до 1,5 Ñоки в мÑнÑмÑм Ð´Ð²Ð¾Ñ ÑÑÐ·Ð½Ð¸Ñ ÐºÑаÑÐ½Ð°Ñ . У Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑогÑам ÑкÑаÑнÑÑкий ÑÑаÑник ÑÑÐ°Ñ ÑÑÑденÑом ÑвÑопейÑÑкого ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ð´ÐµÐ½Ð½Ð¾Ñ ÑоÑми здобÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи за коÑдоном, пÑоÑе за Ñмовами воÑнного ÑÑÐ°Ð½Ñ Ð¼Ð°Ñ Ð¿Ð¾ завеÑÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑибÑÑи до ÑеÑиÑоÑÑалÑÐ½Ð¸Ñ ÑенÑÑÑв комплекÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа ÑоÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿ÑдÑÑимки в УкÑаÑнÑ. ÐокÑменÑи Ñодо ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½ÐµÐ²Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ: ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¾ÑÑимÑÑ Ð»Ð¸ÑÑ Ð¿Ñо заÑÐ°Ñ ÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð° навÑÐ°Ð½Ð½Ñ (обовâÑзково), Ñа/або (е)ÑÑÑденÑÑÑкий квиÑок (не вÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ð¼Ð°ÑÑÑ), ÑÐ³Ð¾Ð´Ñ Ð½Ð° навÑаннÑ;
- пÑаÑÑвники Ñа ÑÑÑденÑи/ аÑпÑÑанÑи/ ÑÑÐ½Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв оÑвÑÑи: можÑÑÑ Ð±ÑаÑи ÑÑаÑÑÑ Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ð°Ñ Ñа дÑÑлÑноÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑв ÑпÑвпÑаÑÑ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ Ñ ÑоÑмаÑÑ ÑемаÑиÑÐ½Ð¸Ñ Ð»ÑÑнÑÑ Ñи Ð·Ð¸Ð¼Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑкÑл, коÑоÑкоÑеÑмÑÐ½Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð²ÑзиÑÑв, ÑÑенÑнгÑв, ÑемÑнаÑÑв, зÑÑÑÑÑÑей команд пÑоÑкÑÑв ÑоÑо. ТÑивалÑÑÑÑ: залежиÑÑ Ð²Ñд конкÑеÑÐ½Ð¾Ñ Ð·Ð°Ð¿Ð»Ð°Ð½Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð´ÑÑ. ÐокÑменÑи: ÑпÑвпÑаÑÑ Ð²ÑдбÑваÑÑÑÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð¿Ð°ÑÑнеÑÑÑÐºÐ¸Ñ , мÑжÑнÑÑиÑÑÑÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ , гÑанÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ñгод. Ðалежно вÑд меÑи мобÑлÑноÑÑÑ, ÑÑаÑник оÑÑимÑÑ Ð»Ð¸ÑÑ-запÑоÑеннÑ, пÑогÑÐ°Ð¼Ñ Ð¿Ð¾Ð´ÑÑ, наказ пÑо закоÑдонне вÑдÑÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ñи ÑÐ³Ð¾Ð´Ñ Ð½Ð° мобÑлÑнÑÑÑÑ, ÑоÑо;
- молодÑ, молодÑÐ¶Ð½Ñ Ð»ÑдеÑи Ñ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´ÑÐ¶Ð½Ñ Ð¿ÑаÑÑвники: Ñ ÑоÑмаÑÑ ÑÑаÑÑÑ Ð² навÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð²ÑзиÑÐ°Ñ , ÑемÑнаÑÐ°Ñ , ÑÑенÑÐ½Ð³Ð°Ñ , мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´ÑÐ¶Ð½Ð¸Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑÐ°Ñ Ñ ÑоÑÑÐ¼Ð°Ñ , мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ ÑобоÑÐ¸Ñ Ð³ÑÑÐ¿Ð°Ñ , волонÑеÑÑÑкÑй дÑÑлÑноÑÑÑ, ÑÑажÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑоÑо â макÑ. до 12 мÑÑÑÑÑв. ÐокÑменÑи: ÑÑаÑник мобÑлÑноÑÑÑ Ð¾ÑÑимÑÑ Ð»Ð¸ÑÑ-запÑоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ ÑÑаÑÑÑ Ð² конкÑеÑнÑй подÑÑ Ñи дÑÑлÑноÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑ;
- екÑпеÑÑи Ñа ÑнÑÑ Ð¿ÑаÑÑвники оÑганÑв влади, ÑнÑÑиÑÑÑÑй, закладÑв Ñа оÑганÑзаÑÑй, ÑÐºÑ Ð´ÑÑÑÑ Ñ ÑÑеÑÐ°Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ñа ÑпоÑÑÑ Ð² Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ Ð¿Ð¾ÑоÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв: Ñ ÑоÑмаÑÑ ÑÑаÑÑÑ Ð² навÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð²ÑзиÑÐ°Ñ , ÑемÑнаÑÐ°Ñ , ÑÑенÑÐ½Ð³Ð°Ñ , мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑÐ°Ñ , конÑеÑенÑÑÑÑ Ñ ÑоÑÑÐ¼Ð°Ñ , ÑÑажÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑоÑо. ÐокÑменÑи: ÑÑаÑник мобÑлÑноÑÑÑ Ð¾ÑÑимÑÑ Ð»Ð¸ÑÑ-запÑоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ ÑÑаÑÑÑ Ð² конкÑеÑнÑй подÑÑ Ñи дÑÑлÑноÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑ.
Щодо ÑоÑмаÑÑ Ð´Ð¾ÐºÑменÑÑв за вÑÑма Ñипами мобÑлÑноÑÑÑ: можÑÑÑ Ð±ÑÑи або оÑигÑнал папеÑовий, або оÑигÑнал з елекÑÑонним пÑдпиÑом або ÑканкопÑÑ Ð¾ÑигÑÐ½Ð°Ð»Ñ (залежиÑÑ Ð²Ñд полÑÑики Ñа пÑавил пÑиймаÑÑÐ¾Ñ ÐºÑаÑни/закладÑ/оÑганÑзаÑÑÑ).
Щодо наÑвноÑÑÑ ÑÑÑденÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ð²Ñзи, залежиÑÑ Ð²Ñд пÑавил ÐоÑолÑÑÑв кÑаÑн пÑд ÑÐ°Ñ Ð²Ð¾Ñнного ÑÑанÑ.
РбÑлÑÑоÑÑÑ Ð²Ð¸Ð¿Ð°Ð´ÐºÑв пеÑеÑин коÑÐ´Ð¾Ð½Ñ Ð´Ð¾Ð·Ð²Ð¾Ð»ÐµÐ½Ð¾ на оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð½Ð°Ñвного валÑдного бÑомеÑÑиÑного паÑпоÑÑÑ Ð´Ð¾ кÑаÑн ШенгенÑÑÐºÐ¾Ñ Ð·Ð¾Ð½Ð¸ з подалÑÑÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²ÑÑÑÑ Ð¾ÑоÑÐ¼Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾Ð·Ð²Ð¾Ð»Ñ Ð½Ð° пÑÐ¾Ð¶Ð¸Ð²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿Ñд ÑÐ°Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¶Ðµ в кÑаÑÐ½Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ.
ÐивÑайÑе Ñважно ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð½Ð° ÑайÑÐ°Ñ Ð²ÑдповÑÐ´Ð½Ð¸Ñ ÐоÑолÑÑÑв кÑаÑн пеÑÑого навÑаннÑ!
ÐвеÑÑаÑмо ÑвагÑ, Ñо вÑдÑеÑмÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ñд мобÑлÑзаÑÑÑ Ð½Ðµ Ð´Ð°Ñ Ð°Ð²ÑомаÑиÑно пÑаво Ð´Ð»Ñ Ð¿ÐµÐ²Ð½Ð¸Ñ ÐºÐ°ÑегоÑÑй оÑÑб на пеÑеÑин коÑдонÑ, оÑÑаÑоÑне ÑÑÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑÐ¸Ð¹Ð¼Ð°Ñ ÐеÑжавна пÑикоÑдонна ÑлÑжба УкÑаÑни на оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð½Ð°Ñвного пакеÑÑ Ð´Ð¾ÐºÑменÑÑв.
Уважно вивÑайÑе ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð½Ð° ÑайÑÑ ÐеÑÐ¶Ð°Ð²Ð½Ð¾Ñ Ð¿ÑикоÑÐ´Ð¾Ð½Ð½Ð¾Ñ ÑлÑжби УкÑаÑни!
ÐапиÑайÑе Ñ ÑвоÑÑ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ñо виконÑÑÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑи ÐС ÐÑазмÑÑ+ в Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ ÑÐºÐ¸Ñ Ð¿ÐµÑедбаÑена мобÑлÑнÑÑÑÑ ÑÑÑденÑÑв Ñа пÑаÑÑвникÑв, Ñи можÑÑÑ Ð²Ð¾Ð½Ð¸ напиÑаÑи лиÑÑ Ð·Ð²ÐµÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ ÐÐРУкÑаÑни Ñодо клопоÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÐµÑед ÐеÑÐ¶Ð°Ð²Ð½Ð¾Ñ Ð¿ÑикоÑÐ´Ð¾Ð½Ð½Ð¾Ñ ÑлÑÐ¶Ð±Ð¾Ñ Ð£ÐºÑаÑни Ñодо Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв Ð´Ð»Ñ ÑÑаÑÑÑ Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ð°Ñ Ð·Ð° коÑдоном Ñа вказаÑи вÑÑ Ð´ÐµÑÐ°Ð»Ñ ÑÑаÑникÑв мобÑлÑноÑÑÑ Ñ Ð´Ð¾Ð´Ð°Ñи вÑдповÑÐ´Ð½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑменÑи! ÐоÑÑм Ð½ÐµÐ¾Ð±Ñ Ñдно дÑзнаÑиÑÑ Ð¿Ñо ÑÑÑÐµÐ½Ð½Ñ ÐÐСУ Ñодо звеÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ñд ÐÐРУкÑаÑни ÑеÑез гаÑÑÑÑ Ð»ÑнÑÑ.
ÐеÑÐ°Ð»Ñ Ñодо оÑобливоÑÑей винÑÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñв пÑдÑÑимки УкÑаÑни пÑд ÑÐ°Ñ Ð²Ñйни, Ñ ÑÐ¸Ñ Ð²Ð¸Ð¿Ð°Ð´ÐºÐ°Ñ ÐºÐ¾Ð»Ð¸ не можливо зв’ÑзаÑиÑÑ Ð· закладами оÑвÑÑи Ñи вÑдпÑавлÑÑÑÐ¾Ñ Ð¾ÑганÑзаÑÑÑÑ:
- ÐнÑоÑмаÑÑÑ Ð¿Ñо оÑобливоÑÑÑ Ð¿ÑдÑÑимки УкÑаÑни Ñ Ð¿ÐµÑÑод вÑйни на поÑÑÐ°Ð»Ñ ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва ÐÑазмÑÑ+ ФÑанÑÑÑ (англÑйÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ) – за покликаннÑм ÑÑÑ.
- ÐинÑÑÐºÐ¾Ð²Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ð¸ Ð´Ð»Ñ ÑкÑаÑнÑÑв в Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв з мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ Ð°ÐºÐ°Ð´ÐµÐ¼ÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ Ñ ÑÑеÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи (ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ) – Ñ Ð´Ð¾ÐºÑменÑÑ ÑÑÑ.
- ÐинÑÑÐºÐ¾Ð²Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ð¸ Ð´Ð»Ñ ÑкÑаÑнÑÑв в Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв з мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ Ñ ÑÑеÑÐ°Ñ ÑкÑлÑÐ½Ð¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, оÑвÑÑи доÑоÑÐ»Ð¸Ñ Ñа VET (ÑкÑ.мовоÑ) – за покликаннÑм ÑÑÑ.
- ÐинÑÑÐºÐ¾Ð²Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ð¸ Ð´Ð»Ñ ÑкÑаÑнÑÑв в Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв навÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ñа ÐвÑопейÑÑкого коÑпÑÑÑ ÑолÑдаÑноÑÑÑ (ÑкÑ.мовоÑ) – за покликаннÑм ÑÑÑ.
- Щодо винÑÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñв Ñ ÑÑеÑÑ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð½Ð° дÑзнаÑиÑÑ Ð½Ð° поÑÑÐ°Ð»Ñ SALTO – Youth – за покликаннÑм ÑÑÑ.
ÐвеÑÑаÑмо ÑвагÑ, Ñо ÑÑ ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð±Ñде поÑÑÑйно оновлÑваÑиÑÑ Ð²ÑдповÑдно до ÑиÑÑаÑÑÑ Ð² УкÑаÑнÑ.
ÐапÑоÑÑÑмо звеÑÑаÑиÑÑ Ð´Ð¾ ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ð·Ð° деÑалÑми: www.erasmusplus.org.ua